Skip to main content

Detal dokumentu

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Treść

Lista literatury

[LDR ]: -----ntm a22------a 4500
Agencja, która stworzyła zapis oryginalny: ABD020
Język katalogizacji: cze
Subject Category Code (heading): Divadlo. Divadelní představení 792
Podpole BN: 3
Authority heading: Šebesta, Jakub
Relator code: aut
Relator term: Autor
Name: Řešení agresivity žáků I. stupně ZŠ prostřednictvím pohádky a metod dramatické výchovy
General material designation: [rukopis (text)] /
Dane o odpowiedzialności itd: Jakub Šebesta ; vedoucí práce Radek Marušák
Title proper/short title: Controlling children's aggressiveness at elementary school through fairy tale and drama
Place of publication: Praha :
Date of publication: 2011
Zasięg: 108 s. :
Dalsze dane fizyczne: grafy +
Materiał dodatkowy: CDROM
Notatka ogólna: Formát práce: pdf ; Studijní obor: Dramatická umění/Dramatická výchova ; Studijní program: magisterský navazující na bakalářský ; Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: -- a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické ; Author has granted the license agreement with: -- a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form ; Datum obhajoby: 13.09.2011
Notatka o dyzertacji: Diplomová práce(MgA.)--Akademie múzických umění v Praze, Divadelní fakulta AMU, Katedra výchovné dramatiky, 2011
Abstract: Má diplomová práce se zabývá využitím pohádky a metod dramatické výchovy při zvládání agresivity dětí I. stupně ZŠ. V teoretické části se pokouším charakterizovat tyto fenomény: agrese, agresivita, pohádka, hra v roli a improvizace. V praktické části diplomové práce se zabývám uskutečněným projektem, který se opírá o metody dramatické výchovy. Jeho součástí jsou scénáře lekcí a jejich zhodnocení. ; My thesis deals with the use of a fairy tale and methods of dramatic education when controlling children's aggressiveness at elementary school. In the theoretical part I characterize following phenomenon: aggression, aggressiveness, fairy tale, role play and improvisation. In the practical part of my thesis I deal with the realized project that is grounded on the methods of dramatic education. There are also scripts of individual lessons and their evaluation.
Notatka o języku: Jazykové verze: česky
Topical term (heading): pedagogika
Źródło hasła lub wyrazu: czenas
Topical term (heading): dramatická výchova
Źródło hasła lub wyrazu: czenas
Topical term (heading): agresivita
Źródło hasła lub wyrazu: czenas
Genre/Form Heading: diplomové práce ; vysokoškolské kvalifikační práce
Personal name (heading): Marušák, Radek
Relator code: oth
Relator term: Vedoucí práce
Personal name (heading): Ulrychová, Irina, 1953-
Relator code: opn
Relator term: Oponent
Corporate name (heading): Akademie múzických umění v Praze. Katedra výchovné dramatiky
Location symbol: ABD020
Sygnatura: D_4P 2742
[JZKa]: cze
[LANa]: česky
[NAV ]: #####nt##########7#
[NZVt]: Řešení agresivity žáků I. stupně ZŠ prostřednictvím pohádky a metod dramatické výchovy
Signature root: D_4P 2742
[TITG]: D_4P 2742
[TITS]: D
[TITU]: 0
Tylko prezencyjnie

Rozpis woluminów

Razem Niedostępne Absencyjnie Prezencyjnie
DAMU P 1 0 0 1
Lokacja Sygnatura Nr systemowy Stan Kategoria wypożyczeń
Knihovna DAMU, sklepní depozitář D_4P 2742 DP 6/2012 Tylko prezencyjnie pouze k prezenčnímu studiu (VŠKP)
Lokacja Razem Niedostępne Absencyjnie Prezencyjnie
Knihovna DAMU, sklepní depozitář 1 0 0 1
Katalog knihovny DAMU 1 0 0 1
Lokacja Sygnatura Nr systemowy Stan Kategoria wypożyczeń
Knihovna DAMU, sklepní depozitář D_4P 2742 DP 6/2012 Tylko prezencyjnie pouze k prezenčnímu studiu (VŠKP)
Lokacja Razem Niedostępne Absencyjnie Prezencyjnie
Knihovna DAMU, sklepní depozitář 1 0 0 1
Společný katalog AMU+ 1 0 0 1
Lokacja Sygnatura Nr systemowy Stan Kategoria wypożyczeń
Knihovna DAMU, sklepní depozitář D_4P 2742 DP 6/2012 Tylko prezencyjnie pouze k prezenčnímu studiu (VŠKP)
Lokacja Razem Niedostępne Absencyjnie Prezencyjnie
Knihovna DAMU, sklepní depozitář 1 0 0 1

Dyskusja

[Loading...]
Żadne notatki
W ciągu dodania komentarzy zaloguj się.